Linia Brązująca

Linia Brązująca na naszej stronie internetowej oferuje szeroki wybór produktów, które umożliwiają uzyskanie naturalnej i zdrowej opalenizny przez cały rok. Nasze zdrowe samoopalacze takie jak pianka brązująca, czy kropelki brązujące oraz akcesoria do aplikacji są zaprojektowane, aby zapewnić równomierny, długotrwały efekt brązowienia, jednocześnie dbając o kondycję skóry. Odkryj naszą ofertę i wybierz produkty, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom, aby cieszyć się piękną opalenizną bez narażania skóry na działanie promieni UV.

DziałanieDziałanie
PrzeznaczeniePrzeznaczenie
Pora dniaPora dnia
Najważniejsze składniki aktywneNajważniejsze składniki aktywne
+ Rozwiń- Ukryj

Cała linia zawiera innowacyjny składnik brązujący Bronz’Alg®, czyli ekstrakt z brązowej algi, który inicjuje syntezę melaniny w skórze, działa propigmentacyjnie i wzmacnia naturalną ochronę przed promieniowaniem UVA/UVB. Produkty z linii brązującej zostały również wzbogacone o melaninę z daktylowca, działającą silnie antyoksydacyjnie, botaniczne ekstrakty pełne flawonoidów (z kwiatu brzoskwini i malin), głęboko nawadniający kwas hialuronowy, zmiękczający i odnawiający składnik Hydronesis®, kojący sok z aloesu czy intensywnie nawilżającą betainę z buraka.

Wszystkie produkty z linii brązującej zamknęliśmy w szkle farmaceutycznym, przy czym piankę jako pierwsi w Europie co czyni nas pionierami na rynku beauty. Zadbaliśmy też o to, aby aplikacja naszych kosmetyków była bezpieczna i przyjemna. Produkty brązujące są bezbarwne, więc nie brudzą ubrań czy pościeli. W połączeniu z wyjątkowymi akcesoriami nie pozostawiają na ciele plam i nierówności, zapewniając natychmiastowy efekt spektakularnej letniej opalenizny.

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 8661 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-11-23
Jak zawsze bardzo dobry produkt- moje kolejne opakowanie tego kremu pod oczy. Świetnie rozświetla i dobrze odżywia, bardzo
2024-11-23
Realizacja zamówienia, dostawa bez zarzutu. Słaby punkt, to brak próbek. |Przy wysokiej kwocie za zamówienie "gratis" byłby miłym gestem dla kupującego, nie mówiąc o możliwości przetestowania kolejnych produktów. Mniej z marketingu na influenserów, wiecej dla klientów.
pixel